Vårruset 2011


Sanna, Linnéa, Maja, Ida och Emma.
Svenska Spel tog kort på oss igår på vårruset. Taggade tjejer!

Det gick över förväntan igår, jag orkade dessa fem kilometrarna på ca 37 min utan en enda springtimma i bagaget!! Jag hade inte sprungit sen handbollen slutade, 6 ½ vecka tidigare, och inte löptränat sen i höstas. Jag gillar att jag orkade. Det mesta sitter i huvudet. Men jag kan inte säga att jag sprang fort, hehe.

Det var mysigt att vara där i alla fall! Det var tält med sponsorer som man fick gå runt till, bland annat vann jag en sådan roll-on sak man har under ögonen med koffein. Efteråt åt vi en mysig picknik i gräset innan vi trötta satte oss i bilen hem.

Mysig dag med härliga tjejer♥

Kommentarer
Postat av: ema

helnice dag =)

2011-05-13 @ 10:11:35
Postat av: maja

lägg inte ut den här någon annanstans! fyyyyfan :(

2011-05-13 @ 15:33:04
URL: http://majalinneaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0