Söndag

Nu är jag hemma från Bålsta, eller ja, jag kom hem igår kväll, men då orkar man inte in på datorn.
Det var superkul att vara där, dock lite kallt ett tag. Gick med tights under mjukisbyxor, två tjocktröjor och en jacka. Och så hade jag mössa! Men sen kom solen fram, och det blev vaarmt och sköönt! Alla brände sig i ansiktet, hehe. Det var lite kul, vi var röda och fina när vi åkte hem.

Det gick bra för mig i tävlingsdelen också, pers i första kastet. 40.62, dock var alla kast utom ett till kryss! Jag gick ur ringen när jag roterade, inte kul. Menmen.


Idag ska jag plugga, och jag sa i ett vagt ögonblick igår att det kunde regna idag, och det gör det. Men det ser också ut som att det håller på att spricka upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0