we are all the winners

we are all the best
att vi får spela handboll
det betyder mest
även om vi loosar
och domarn dömmer fel
så har vi ändå vunnit
om alla spelar med


Haha, kommer ihåg när man sjöng detta efter en match. Eller när man skrek: Världens starkaste bokstäver : T I F!

Åååh, sötnosar vi var då!

Ja, vi vann idag, och det kändes skönt. Det var en bra match, och jag var inte med på den förra då jag var i Sthlm, men den var tydligen urkass och vi spelade mycket bättre idag. Göttää

Och försvarsträningen denna vecka gav verkligen resultat för mig! Spelade skitbra i försvaret (om jag får säga det själv) och vågade gå in i närkamperna. Det var gött att det lossnade, för jag vet att jag är bra i försvar.

Nu ska jag sova, ska träna om 11 timmar. Denna vecka tar verkligen knäcken på mig! Men är det hård vecka så är det. Då gäller det att ligga i och träna myycekt. Nästa vecka är det lätt, och det betyder att jag släpper lite på det. SKÖÖÖÖÖHÖÖÖNT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0