WORKOUT!

Herrejises vilken jooobbig träning!
På fysen var det massavis med jobbiga ben och armövningar. Så armarna var slut och benen skakade bokstavligen! Benböjen var verkligen det jobbigaste. Men sen uppå all denna styrka, så var det mycket springa och passa, där man använder ben och armar, hehe. Sen spelade vi mot Apojkarna också, så då blev det springa.

Jag spelade kant! JA! KANT! Jag tror inte jag gjorde mycket rätt, hehe. Men jag gjorde mitt bästa. Sen är det inte lätt om man spelar mot de som är en halvmeter längre och typ 849305 kg starkare. Men det får man ta.

Nu ska jag snart lägga mig, och vakna upp med en träningsvärk så det skriker om det. HÄRLIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0