Dilemma

Jag har träning om cirkus 30 minuter och jag vet inte hur jag ska göra. Finns för och nackdelar med att träna idag.

Fördelar
- bra och nyttig
- roligt, fysen kommer vara att spela handboll ute
- roligt folk
- man känner sig nöjd efteråt
- frääsch inför morgondagen
- vi har två matcher till helgen = man måste träna inför dem!


Nackdelar
- min hals gör ont, och KAN kanske bli sämre
- jag har prov imorgon
- mina benhinnor får ta mer stryk
- jag är trött och behöver sova


ÅÅH!
Tror det blir träning ändå och jag gör så mycket som jag orkar. Det blir nog bäst så, provet är ju bara ett matteprov. Det borde inte vara så mycket att öva på. Dessutom kommer jag bara att bli sittnas vid datan om jag inte tränar.

Tror det är bestämt. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0