19.04

Ni får ett inlägg innan jag ska begrava näsan i spanska i en timma, innan Sveriges Värsta Bilföörare.

Det var Mårtenträning idag, som jag så fint kallar det. Och det betyder att det är träning med Mårten, som är tränare på friidrottsgymnasiet här i Torsby. Och såklart med hans adapter.
Det blev rotationer som jag inte har gjort på ett tag, och jag fick tips om hur det ska bli bättre. Jag hoppas verkligen att jag finner glöden för att kasta nu igen, när jag får ha på mig mina fina rotationsskor. Hehe. Efter en maassa rotationer, så huvudet snuurrade, blev det styrka. Lite hela kroppen och sådär. Lite benböj och sidkast och vadpress och sådär.

Nu är jag helt slut i kroppen, det värker i alla muskler efter träningen igår och idag. 

Imorgon är det även match, så hoppas att jag är fit for fight då.¨



Men nu är det spanska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0