07.40

Jag är vaken! Amazing! Eller ja, jag har varit vaken i en 50 minuter faktiskt! Har hunnit äta, göra macka, klä mig, fixa håret och borstat tänderna. Eller ja, mamma gjorde mackan, hehe.

Så nu väntar jag på att kusinerna ska komma och hämta upp mig. Eftersom det är SM i Värmland (friidrott) så är det ju såklart det idag. Och min söta kusin Johanna tävlar idag vid elva. Hennes USM är i Kil, och mitt JSM är i Karlstad. Och jag tävlar på söndag! Halv tio, snacka om att jag kommer var död sen...
Men jag klarade mig idag, så jag borde klara mig på söndag. Jag kommer i alla fall ha min sötnos här då.


Nu ska jag gå, så vi hörs när jag kommer hem!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0