Long time no see!

Nämen hej!
Hade visst en liten blogg som det fortfarande tittar in människor på varje dag! Så jag tänkte att jag fick ta mig i kragen och kanske skriva några rader.
 
Sen sist då? Jo, jag har jobbat på turistbyrån/campingen i Sunne heeeeelaaa sommaren, men det har varit kul! Nu har skolan och mitt tredje år dragit igång på universitetet, och det var rivstart från början med Handelsrätt som jag läser atm! 
 
 
E-type på FD i sommar, som förövrigt var G-R-Y-M-T, även om jag jobbade! 
 
 
Jag var i Göteborg och på Liseberg med mitt hjärta efter FD, vilket var välbehövligt för att få vila upp sig och komma ifrån allt. 
Jag var även uppe i Höljes, hör röjde vi till Rydell & Quick! 
 
Har besökt Mormors Glasscafe typ 5 gånger i sommar. LIKA GOTT VARJE GÅNG!!
 
 
Det var några bilder från sommaren. Ska försöka skriva lite bättre här. Men det blir liksom inget mer än hej, idag har jag, tack och hej! Haha!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0