Träning

Efter vila i tre dagar pga lite ont i halsen tränade jag igår, och helskotta vilken träningsvärk jag har i övre delen av ryggen idag! Har börjat körm ett pass två ggr i vekcna som är skapas av en PT på det gym jag tärnar på här i Sunne, KlubbElva. Det är ett pulspass med cirkelträning som varvas med kondition. Till det kör jag mist ett konditionspass i veckan till, och resten av passen kör jag lite som jag känner. Det är skönt att äntligen ha någon som säger åt en hur man ska träna igen, efter några år borta från elitsatsningen i slägga. Det ger motivation att ha ett pass som jag kör nu, för att ha uppföljning hur det gått och byta till jobbigare och så. Har även lagt om kosten till viss del, bort med socker och snabba kolhydrater, samt mer mellanmål. Det är kul att pröva någonting nytt!
 
Idag ska jag köra ett pass med BodyCombat, det är hur kul som helst! Brukar alltid tänka på någon/något som jag inte gillar när det är massa slag, och då orkar man alltid lite till. 
 
 
 
Bilden länkar till hemsidan på gymmet, sjukt fräscht ställe, endast ett år sedan de slog upp dörrarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0