long time no see

Hej! Det var ett tag sen som jag uppdaterade!
I helgen var det äntligen mârten! Och det var riktigt riktigt kul. Började väl egentligen med att jag åkte hem på torsdagen till Torsby för att klippa mig hos Therese (som ääntligen klarat gesällen!). På fredagen blev det lite sovmorgon innan jag satte mig med plugget. Runt två gick jag ner till Torsby för att möta upp mamma för att gå ett varv. Blev ett par fårskinnstofflor med hem (bästa köpet!). Sen gick vi hem, och jag låg i soffan ett tag innan jag lagade mat. Sedan blev det fest! Vi var hos Ida på förfest innan jag och Martin åkte lite bil med Filip och Ellen, och sen åkte jag karusell! Klockan blev så mycket att vi struntade i att gå in på Faktoriet, utan var utanför och pratade med folk istället!

Lördagen var jag pigg för att ha varit ute (drack inte så mkt), så det blev att dra sig lite, äta frukost och sen gå ner och kolla på massa saker. Det började med att jag gick till SkoCity och köpte mig ett par vinterskor. Ett par bruna, lite högre fodrade (skitsnygga), som kan vara bra nu när jag pendlar. Sen handlade vi massa onödiga saker, och nödvändiga saker också, innan vi gick hem och åt pizza och såg på hockey, innan vi åkte till Lina på förfest. Det var kul och trångt! Sen när vi åkte in till Torsby blev det karusell och även denna dag blev klockan så mkt att vi inte gick in, utan gick runt och träffade folk och åt mat ist, var hemma ganska tidigt.

Söndagen var också en pigg dag, så vi traskade ned för att köpa ljus till Martins mamma, det blev även med blommor hem, som är så fina så i vårt kök just nu!
Det var väl helgen för mig, sitter just nu och pluggar, och tvättar. Det är inte det roligaste, men det måste faktiskt göras..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0