Första september

Oj hej! Det var sannerligen ett tag sen som jag skrev. Nu sitter jag vid mitt (vårt) nya skrivbord, med ny stol och allt. Verkligen mysigt blev det, och med en underbart skön stol! Äntligen kan jag ställa in den höjd som jag vill ha på stolen, så det är komfortabelt när jag ska plugga. Det är faktiskt väldigt viktigt. 
 
Annars då? Jo, skolan rullar på, jag läser just nu HÖKen, Handelsrättslig översiktskurs, och jag tror att det kommer bli mycket kul. Det som vi har har än så länge har varit helt okej, allmän rättslära och EU-rätt. Imorgon är den första av tre Avtalsrättsföreläsningar, och det tror jag kommer bli hur kul som helst! Sitter och skriver ut föreläsningsbilderna just nu, så därför jag passar på att skriva lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0