Ullared


Ja, helgen som var har jag alltså varit i Jönköping med min andra hälft och hälsat på Fredrik och Amanda. Jättekul att ses igen! På lördagen blev det en tripp över till Ullared! Första gången för mig och Martin, och det blev en upplevelse! 

Vi åkte lite för sent från Jönköping så när vi kom fram var det fullsmockat på parkeringen, åkte runt i ca 40min och letade parkering. Vi gav upp om att finna en på området och tog en inne i centrum (lika långt till varuhuset som vanliga parkeringen). När vi väl fått en parkering och skulle gå in så bara fyfan vilken kö!!!! Den va säkert ngn km lång! Men Martin och Fredrik ställde sig i kö medan jag och Amanda letade kundvagnar, inte det lättaste vill jag liva! Tillslut fann vi två st så vi gick tbx till killarna. Och i kö fick vi stå, ca 1 timma och 40 minuter. De sista 15-20 minutrarna regnande det så vi var blöta när vi kom in. Inne på Ullared va de hur mkt folk som helst! Men också hur mkt saker som man ville ha som helst, så efter 4 timmar va vi färdiga och fick med oss saker för några tusenlappar hem. Åkte tillbaka till Jönköping och åt mat, och sen var alla så trötta efter dagen så vi däckade i soffan och la oss tidigt. 

Åkte hem igår och var hemma runt halv sju, blev ett stopp hos Maja i Karlstad innan vi var hemma i Sunne. Kul att ses och se hur hon har det i nya lägenheten! 

Det var helgen det, kul att träffa folk man inte ser så ofta och besöka Ullared. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Skulle också vilja åka till Ullared :p

Hoppas du haft en fin dag, kram

2013-11-05 @ 21:38:37
URL: http://alltomrebecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0