Fredag

Äntligen fredag! Eller....? När man är inne i en tentaperiod så vet man inte vilken dag det är, bara hur många dagar det är kvar till tentan. Nästa fredag vid denna tid skriver jag den största tentan hittills (både i tid och antal hp). Jag har inte heller någon motivation till att plugga just nu, men letar efter den för jag vet att det inte kommer kännas lika lugnt nästa vecka som det gör nu! 

Martin kom hem igår iaf, så vi tvättade hela kvällen och sen somnade vi som stockar! Han har åkt iväg för jobb (som att 39 timmar på fyra dagar inte räcker) så jag kan bara vänta på att han kommer hem för idag så blir det min favvo sen - tacos!!!! 

Chillar i mina fina mjukis! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0