Äntligen hemma!

Nu är jag hemma (kom egetnligen hem igår) från Turkiet och det är väldigt skönt! Även om det var helt underbart att vara borta på semester så är det alltid skönt att komma hem. Var väldigt trött igår samt att jag blivit förkyld pga acn på rummet så åkte hem till Torsby, skulle egentligen åka hem idag från Sunne, direkt. Sov i min egna säng och det var underbart och välbehövligt! Ska lägga in bilderna på datorn idag eller någon dag framöver så ska visa er lite mer. Annars finns det någon på Instagram, även om jag inte updaterade så mycket där heller. 
 
Idag ska jag slappa för att bli frisk från min förkydlning, men jag ska försöka städa lite här hemma i Torsby i mina två rum. Det är inte länge kvar tills jag och Martin får våran lägenhet i Sunne, så ska väl försöka att få ner lite saker i kartonger redan nu, som det jag fick när jag fyllde år bland annat. Annars är nästan allt från resan t tvättat redan, TACK MAMMA! Det är underbart att ha rena kläder igen, eftersom det jag tog med mig dit är i princip det som jag använder mest här hemma också. 
 
 
Här är tre bilder från Instagram som jag lagt upp under veckan. Den första är samma sag som vi skulle åka hem (igår alltså), den andra är en bild från våran balkong. Mot havet, men dock också en moské som väckte oss halv fem varje morgon! Den sista bilden är från första dagen där vi solade och mådde helt underbart! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0