20 år!

Igår fyllde jag systembolagsålder och det var en helt underbar dag! Vaknade upp brevid min finis och strax efter tio var jag inne på bolaget för att premiära, det blev lite smått och gott. Vid elva kom hela tjocka släkten och firade mig, och fick många fina paket! Blev smörgåstårta och massa paj, gott!
 
När de åkt hem så slappade vi ett tag innan Malin, hennes Martin och Annelie kom upp från Karlskoga/Karlstad för att se Torsby. Vi kom mitt i karavanen som var så det var kul att få se alla. Vi pkte hem och inväntade resten av de inbjudna för att ha ett partajjj! Det var hur roligt som helst och det var fina människor som kom och jag fick så mycket alkohol av dem så jag har för en lång tid framöver, hehe. Drog till Faktoriet och dansade så mina fötter är helt döda idag, men det var det värt! 
 
Idag mår jag bättre än vad jag förtjänar och efter en dag ute i solen är jag röd som en kräfta och sitter nu och läser ett grupparbete som min grupp ska opponera på på tisdag!
 
Tack mina fina vänner för gårdagen, den var underbar! / en mycket nöjd 20åring
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0