130126

Hejsan! Här sitter jag i sängen med en bok i famen som jag sammanfattar. Detta eftersom den är på engelska och det är lättare att läsa på svenska. Men det vet ni väl allihopa! Igår var jag i lägenheten hela dagen förutsom på morgonen när jag körde intervaller och lite styrka, men det blev plugg och städ. Sen kom mamma och pappa på ett litet besök för att lämna saker. Jag åkte med dem hem till Sunne och har alltså varit här hela dagen! Vi har inte gjort så speciellt mycket idag, typ varit på Sunne där jag fick med mig två linnen och ett puder hem. Sen har vi mest bara bråkat, hehehe.
 
Sitter och pluggar nu, och ska göra det lite till innan det blir lördagsmys med min älskling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0