130123

Jag måste säga att jag tycker mycket om Värmlandstrafik just nu! Detta eftersom jag har tappat bort mitt busskort, men jag ringde dit och de skickar hem ett nytt med samma värde som det förra! Och nu ska jag verkligen registrera kortet på hemsidan så jag enkelt kan få ett nytt när jag tappar bort det nästa gång, hehe.
 
Annars då? Jo, livet är skönt, börjar på riktigt med Mikroekonomin idag, och det verkar riktigt intressant. Dock hoppas jag inte att det är FÖR intressant så jag tappar det spår som jag är inne på när det gäller mitt plugg - redovisning. Det är verkligen därför som jag började plugga, och om jag skulle tycka att detta är roligast kommer jag bli riktigt förvirrad.... Som TUR är så är det ett år innan jag måste bestämma mig! 
 
Här är böckerna jag ska mysa med i tio veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0