130101

Hej alla fina! Nu är det första januari, 2013. Är det inte sjukt vad tiden går fort egentligen?

Jag hade i alla fall det toppen igår med middag med min Martin, Jonatan Börjesson och Fredrik Pettersson, sen var Stina med en liten stund också. Det var toppenbra mat och sällskap, och det var trevligt. Så det kan jag tänka mig fler gånger.
Tolvslaget firade vi med whiskey som smakade blää, och kolla på fyverkerier. Somnade ganska fort i soffan då jag var extremt trött, och var hemma runt halv tre.

Idag blev det bara slappt, och nu är jag tillbaka i stan och hade tänkt mig att plugga lite på kvällskvisten innan jag lägger mig och sover för en heldag på Uni imorgon med massa plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0