130225

Sorry osv för att jag uppdaterat er om mitt händelserika liv, men under helgen har jag varit till Jönköping och hälsat på Amanda och Fredrik! Det var första gången som jag var ned och hälsade på, och det var kul. Gjorde väl inte så mycket, utan kom ner sent på fredagen så blev en öl och sedan sova. Dock hade inte mamma fått med korken till luftmadrassen så den blev tom på luft ganska snart. Fick låna bäddmadrassen och ett täcke och sova på så det gick ju, men blev lite hårt.

Lördagen blev långfrulle och se på vm, sen blev det stan och kolla lite. Åt lunch på jensens bøfhus också va inte helt fel! Sen hem till lägenheten och dricka lite vin osv och spela sällskapsspel. Herrarna drog till vuxenklubb men jag, Amanda och Martin stannade kvar och såg på bilar 2 innan vi somnade runt fyra. Söndagen blev inte mycket mer än att åka hem och sova! Sovit dåligt under helgen och hårt, så att sova i sängen var underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0