Icke fungerande app

Eftersom appen för blogg.se vägrar att en vara öppen mer än 1sek så har jag i te bloggar för jag har inte tänkt på att jag kan gå in på själva hemsidan, hehe! Men nu kom jag på det och här är jag! Jag sitter i Sunne för tillfället och försöker plugga men det är så jävla (förlåt) svårt så jag sliter snart mitt hår! Varför kan jag inte förstå växelkursen för? Är det så svårt att få in i huvudet? (Tydligen)

Jag ska åka tillbaka till Karlstad vid fyra för att plugga och städa lite hade jag tänkt. Ska sova tidigt då det inte blev för mycket av den varan imorse bär jag vaknade och hade ångest över att klockan var kvart över åtta och jag inte hade börjat plugga, så börjat det gå utför!

Så jag ska fortsätta nu och se om det blir bättre, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0