Blivande civilekonom

Här sitter jag och skriver, efter första veckan i skolan. Det var varit helt awsome. Lärt att känna massa härligt folk, som man inte trodde fanns. Blivit nollad och sjungit som en tok, blivit förkyld, fått nya vänner och haft det riktigt roligt. Förkyldningen är inte så kul, men allt det andra! Det känns verkligen som att jag har kommit rätt när jag valt utbildning, så det är helt underbart faktiskt. Nu sitter jag är sjuk men det är inte så farligt. Ska packa för ännu en vecka borta från mitt hus, för två dagar i Sunne och tre hos min underbart snälla vän Maja, som erbjuder mig en plats på soffan under tre nätter. Jag är mycket tacksam!
 
Bloggen har blivit lidande under sommaren, men kanske kan jag ta mig i kragen och göra det lite bättre nu när jag börjat universitetet och kommer ha mycket att skriva om. Ska ladda in bilder från telefonen till datorn så ni kan få se dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0