120911

Idag är det 11 september, och 11 år sedan terror attacken i NYC. Hemskt detta.

Jag är hemkommen från en lång dag på universitetet, men jag kom i alla fall hem en timma tidigare än vad jag hade trott att jag skulle göra. Så jag har hunnit med lite bokföring, och jag ska göra mer snart. Men jag måste lägga mig snart också, för klockan känns som att hon är mycket. Dock är jag ledig imorgon, så jag kan sova ganska länge i alla fall. Ska upp och träna på morgonen och sedan måste jag hem och plugga igen! Men jag börjar känna mig ganska säker på Visma och det vi ska göra, så nu ska jag bara bli ännu mer säker så det blir finemang på fredag under tentan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0