Veronica Mars

Veronica Mars, vi har ett farligt förhållande hon och jag... Hon håller mig uppe på kvällen och borta från skolböckerna, men gud vad hon kan underhålla! Så alla ni som vill se en BRA(!!!!!!!) serie bör kolla på Veronica Mars! Finns tre säsonger och jag har precis sett klart andra, så nu är det sista. Man vill inte att det ska ta slut, om ni förstår vad jag menar, och det tror jag. Tråkigt att det inte är mer än tre säsongen, DH va ju 8 och OTH har jag inte ens någon koll på!

WATCH IT!


Kommentarer
Postat av: malin

åååh, var det inte vi som brukade sitta och kolla på det när det gick på tv? :D

Svar: JAJAMEN :D
Ida

2012-10-02 @ 10:30:44
URL: http://genant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0