Skadad

Att man kan ha så mycket problem med en kropp, när man endast är 19 år gammal.
Har en förstörd rygg, ont i benhinnor, hälar och ett knä på grund av något som jag älskar som mest, sporten. Nu har jag blivit tvungen att lägga av med detta, för att kroppen har sagt ifrån. Man bli så himla ledsen! 
 
Det jag orkar göra nu är prommenader, jogg ibland och gym när jag hinner. Det är lite skillnad från en satsning med slägga med 8 pass i veckan, mot 3 ungefär nu. Kroppen har sagt ifrån, och jag vet att man måste lyssna på den. Jag vet att jag aldrig kommer bli bra i ryggen igen, på grund av min älskade slägga... 
 
Men åren med sporten har varit underbara, och allt blir med mig. Även nu när jag officiellt lägger ner min så kallade karriär. 

Kommentarer
Postat av: Elli

Vad tråkigt :( dessutom när det inte är något som går att fixa till.

Hoppas du trivs bra i karlstad förresten :)
Kram

Svar: Ja, det är inte så kul..Tack! Jag trivs bra, längtar till lägenheten bara! :)
Ida

2012-10-03 @ 22:40:24
Postat av: malin

fyfan vad orättvist det är när man drabbas! förstår inte varför denna kropp ska säga emot. Det är ju lite därför man tränar, för att bygga upp en stark kropp som ska orka med påfrestningar. och sen kommer det som en spark i röven "du har inflammation här" "du är överansträngd där" Vilken jäkla skit.

Svar: Jag vet! Det är så sjukt tråkigt! Man tränar och det går asbra, och sedan kommer det problem som man får leva med liksom. Man får ge upp allt. Det suger....
Ida

2012-10-04 @ 08:43:17
URL: http://genant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0