Update!

Äntligen har jag fått iordning såpass att jag kan sätta mig med Internet en stund. Loggade till och med in på datorn, hehe. Har provat det mobila bredbandet och det fungerar helt okej än så länge, så kommer köra med det ett tag, och orkar jag inte med det så får det bli WiFi. Just nu bygger Martin på min byrå så jag får plats med alla mina kläder. Tre små garderober räcker liksom inte för mig... Men nästan. Det var väl träningskläder och underkläder som inte fick plats, så ganska bra är det. Jag har en klädkammare också, men den kommer jag använda mer som ett förråd!

Angående gardinerna i förra inlägget så kan jag säga att de var en Pain-In-The-Ass att finna! Trodde det fanns på ICA Maxi igår, men nej. ICA Kvantum idag, nej... Åkte till Bergvik, kollade Coop, fann ett par, men skulle ha fyra par så gick till Hemtex, där fanns det inte heller så många. Åkte till IKEA för tredje dagen i rad, och fann i alla fall gardiner till sovrummet. Åkte tillbaka till Bergvik, köpte de mönstrade på COOP, och de vita på Hemtex. GOSH! Jag och Martin var helt slut när vi kom tillbaka till lägenheten. Skulle bli en kort sväng till ICA, men blev IKEA och Bergvik också.

Nu ska jag laga mat, det är sådant man måste göra när man flyttat hemifrån, fytuuuusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0