121113

 
Sitter i min soffa, i min nystädade lägenhet, med nytvättade kläder och en uppgift i professionalskills inlämnad! Känner mig hur duktig som helst! Ska sätta mig med den andra nu, som jag förhoppningsvis kan skicka in lite senare idag. Jag har allt information för den, så ska bara printa ned det på datorn och skicka in det. Och såklart kolla så allt är rätt då.
 
Allting flyter på så himla bra just nu. 
Jag har världens bästa pojkvän, familj och vänner. Skolan är helt okej och det är fina fisken att bo ensam. Jag lagar till och med massa olika maträtter, och har inte gjort makaroner och korv/köttbullar en endaste gång. Men samtidigt har jag inte bott här så länge heller, hehe. 
 
PEACEOUT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0