121112

Har varit lite frånvarande på sistone, men det är för att jag hår haft en underbar helg i norra Värmland! Åkte hem till mamma och pappa på fredagen och hade mys med dem,och sedan min syster. Lördagsmorgonen spenderade jag som jag gjort så många gånger förr -på gymmet! Hade träningsvärk redan innan jag kom därifrån! Farmor kom och hälsade på innan jag for till Sunne och min babe! Blev en lugn kväll, och igår var vi till Mårbacka på julmarknad, kul! Fick en julbock av min bock (hehehehe, där fick jag till det) som sitter ned! Huuuur söt som helst, men den är kvar i Sunne för jag orkade inte ta den på tåget.

Idag har jag varit i skolan hela dagen, och spelat lite innebandy nu på kvällen. Ligger i sängen och ska upp och tvätta halv sju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0