Bad day

Den här dagen kan ju inte ha börat sämre. Jag vaknade imorse och bestämde mig för att inte träna då min kropp sa ifrån. Så jag la mig för att sova dee två extra timmarna som jag fick i och med detta beslut. Så kommer jag upp i godan ro och kollar i almanackan, SHIIET JAG SKULLE VART TILL TANDLÄKAREN 7.20 IDAG!
DAMN! Så jag ringde dit och försökte boka en ny tid men det var lättare sagt än gjort. Men fick en ny tid imorgon, och hoppas att Margaretha inte är försenad så jag hinner på mitt seminarium och sedan jobba!


Nu ska jag borsta gaddarna och ladda för skolan, sista riktiga dagen!

I eftermiddag kommer Lilläng hit och ska hjälpa mig med matten, här ska vi fan va MVG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0