29 maj

Hej mina fina!

Här sitter jag med en halvdan balfrilla i skallen och ska snart hoppa in i duschen för att duscha kroppen för att sedan invänta min syster som ska kolla vilket smink jag ska ha på balen. Har skickat in två saker nu till mina lärare, vilket innebär att jag kan bocka av tre saker på min lista idag! WHOOOP! Nu är det inte mycket kvar alltså. Bara religion, komplettering av matten (för MVG) och sedan engelska redovisning som jag är mycket nervös över, om jag ska vara ärlig.

Idag är det näst sista avsnittet med mina bästa fruar, jag kommer dö nästa tisdag i en liten pöl... Det är SLUT för alltid nästa vecka! Jag har levt med dessa i många år, och följt deras liv på lanen, och nu ska det helt plötsligt sluta sändas på mina älskade tisdagar klockan 21.00. Tisdagar 21.00 är heligt för mig, och hur blir det nu när det slutar? Måste jag skaffa mig en ny helig tid för något annat program? Nej, DH kommer alltid ha den tiden, så jag får väl kolla på gamla avsnitt av boxar på den tiden så det aldrig slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0