1 maj

Eftersom jag var chaufför igår mår jag toppen idag förutom att jag är trött som bara den! Men detta är jag endast eftersom jag var tvungen att gå upp olidligt tidigt för att åka till Uddeholm till osteopaten. Men det var helt okej, och jag hade en nyvaken pojke när jag kom hem. Blev mys och glass till fyra då han åkte hem och jag gjorde ett awsome träningspass med min träningskompis AC! Det var underbart att träna i solen, och mina fräknar kollar fram mer och mer ju mer solen visar sig.

Jag har börjat med min svenskapresentation, och det känns helt underbart eftersom den ska vara en kvart och jag vet inte när den ska vara, så är det skönt att ha fått ihop endel. Och det jag ska prata om är, såklart, släggkastning. Jag ska även försöka slänga in lite styrketräning där, eftersom det är en stor del av släggan.

Men nu ska jag sluta babbla, för jag måste arbeta en halvtimma till, för sen är det underbara älskade Desperate!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0