17.00

Idag har jag varit duktig, tycker jag! Körde ett pass på gymmet och sen hem och pluggade som bara den. Har skrivit av alla mina anteckningar från religionen, så jag har det rent och snyggt och så är det lättare att ha med när man ska läsa. Sen läste jag genom naturen och geografin. Nu har jag lite vila, innan jag ska sätta mig igen med läxorna. Imorgon är det skola, men jag har inga lektioner på förmiddagen så ska slänga in ett pass där, och sen ha lektioner mellan ett och fyra. På onsdag ska vi till universitetet och sen ska jag stanna till i Sunne.



Sommarblond och brun. Vill ha sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt!:D

2012-03-05 @ 18:04:01
URL: http://yohannastarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0