13 mars

Hej! Det har varit lite torka, men vad gör det?

Idag hade jag ett matteprov som jag har haft ångest inför i fleeera dagar, men så var det inte så superduper svårt egentligen. Jag löste alla tal, men vet att jag förmodligen har ett fel. Men ja, det gick bra ändå!

Nu har jag pluggat religion, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, så det är lite komplicerat. Vi har prov på fredag, och har fått de båda frågorna redan nu.

- Indien kännetecknas av stora sociala skillnader. På vilka sätt kan hinduismen
vara till hjälp för att komma till rätta med problemet
vara till hinder för att komma till rätta med problemet

- Hur tror du att en buddhist ställer sig till organdonation? Resonera och motivera utifrrån vad du vet om buddhism.

I dina svar ska du ha med så många aspekter som möjligt.


Detta ska jag lyckas svara på, på fredag och en timma. JO MED TJEEENARE!


Nu ska jag se på Top Model Sverige, och sen bääästabästabästa DH!


Hälsningar eran favvobloggare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0