jobbet

Eftersom jag jobbar natt idag för första gången så känns det som att jag inte kommer sova många timmar, så jag tänkte att det är lika bra att slänga in ett inlägg till er!

Idag började jag tre, och innan dess hann jag med att träna och vila upp mig. Det blev alltså inte så mycket gjort då jag sov imorse eftersom jag var så himla trött! Och jag kommer säkert vara trött imorgon också eftersom det är nattjobb idag. Men det som man får trösta sig med är att man får pengar, pengar som ska spenderas när jag ska till Göteborg med Martin, mamma och pappa för att se på bossen - Bruce Springsteen!

Jag har väl egentligen inte så mycket att säga. Imorgon slutar jag klockan nio, så då blir det hem och sova och senare träna och åka till min älskling. Denna gång är det han som får gå upp och åka och jobba, och inte jag som det blev i söndags! Jag ska ova ut eftersom jag faktiskt är ledig på onsdag, och jobbar hela torsdagen. Så det gäller att vara allert i skallen! Men är ledig hela helgen så det ska bli skönt. Får se om det blir Höljes för mig eller inte, det beror på om Martin ska upp eller inte. Ska han upp ska jag försöka att ta mig upp lördag, söndag. Men ska han inte upp så ska jag vara med honom. Det gäller att utnyttja vare sekund när jag jobbar som jag gör och inte är ledig på helgerna! Eller ja, nu till helgen och så är jag ledig helhel om en månad. Annars är jag ledig fredag och lördag en helg, så då blir det till att festa!

Nu har jag skrivit ett längre inlägg än vad jag har gjort på många månader, så jag hoppas att ni inte dog av förskräckelse eller något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0