26 juni

Hej mina vänner! Det blev en lugn natt, och jag sov några timmar i alla fall! Nu har jag varit uppe och gett medicin så inväntar att de ska vakna och sedan att mer personal kommer. Om ni undrar så arbetar jag på ett gruppboende här i Torsby där det bor personer som har olika handikapp! Ett LSS-boende helt enkelt. Mer än så behöver jag inte säga. Det är i alla fall ett roligt jobb som är mycket givande, så här trivs jag bra! Dessutom jobbar Frida som gick i min klass här, så det ska bli bra. När jag slutar klockan nio ska jag åka hem och se om jag kan få någon timmas sömn innan jag ska träna. Det ser ut att bli bra väder idag, vad jag ser nu. Men klockan är bara tjugo över sju på morgonen så det kan ändra sig väldigt fort. Hoppas det är bra väder idag och imorgon då jag är ledig!! Ska bli skönt att komma ifrån ett tag då jag har jobbat varje dag sen i fredags. Ska umgås med min babe ikväll, och kanske Ema och Jonas.

Nu ska jag väl inte babbla mer, så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0