22.00

Hej! Idag har den underbara svenska sommaren visat sig från den bästa sidan som det har. Klarblå himmel och stekhett! Jag har stekt hemma hos Emelie och har därmed gått och blivit med knallröd framsida av min kropp.

Annars tränade jag lite på eftermiddagen/kvällen. Det blev kast och liiite styrka eftersom jag har varit sjuk så jag vill inte anstränga min allt för mycket!

Ser nu på fotboll HEJA PORTUGAL (läs: Ronaldo). Ska dock hoppa i säng nu för att sova för imorgon blir det att träna på morgonen om kroppen vill det, och se.dan kolla på Borejoggen och sedan blir det midsommarmat hos min farmor innan det blir ett kort arbetspass mellan  18.30 och 23.00. Sedan börjar jag jobba på riktigt och jobbar helgen och natt på måndag. Pengar ska jag tjäna i alla fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0