12 juni

Jag skriver ett litet inlägg såhär under studentveckan. Igår var det fest och det kommer det vara imorgon också! Jag ska lägga in bilder på datorn och sedan försöka lägga ut lite bilder på bloggen, men eftersom jag förmodligen inte hinner idag så blir det inte idag. Men kanske imorgon!

Jag ska snart göra mig snygg för kvällens bravader! Det blir förferre i Emelies garage innan vi drar upp till Aspen där det blir lite tävlingar! Det tror jag blir bra om vädret håller i sig, just nu är det sol, men det har regnat hela dagen så det är inte så najs. Men det löser sig förmodligen, för det brukar det alltid göra vet ni!


Imorgon ska vi fixa med flaket, så det ska också bli roligt.

SP09 !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0