Nervöst


Ni ser väl inte vad det står, men det är i alla fall hur många som har sökt civilekonom i Karlstad, 1573. JAPP! Ni läste rätt! etttusenfemhundrasjuttiotre personer.  Men som tur är, är det "endast" 241 som har valt det som första hand, och jag är en av dem. Så jag "tävlar" mot 240 andra för att komma in på det program som jag tror är helt rätt för mig. Som lär ut vad jag verkligen vill göra. Jag gillar bokföring, redovisning och att hålla koll på siffror och papper. Min företagsekonomilärare sa till mig att jag var en naturbegåvning (skryyyt!) och jag fastnade för det efter den kursen. Så nu håller jag tummarna, för den 12 juli kommer det första beskedet. Jag håller på att skita ner mig av nervositieeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0