2 juli

Hej alla!
Jag är tillbaka efter att ha spenderat min senaste tid på jobbet och sedan var jag i Höljes på RallycrossEM under helgen. Det var första gången för mig och det var kul! Dock ska jag ha husvagn nästa år, då det inte var helt optimalt med tält. Men jag sov gott i alla fall!

Igår när jag kom hem var jag helt död, så död att jag inte orkade duscha. Fräscht jag vet, men så kan det gå. Jag låg i soffan och tänkte se på EM finalen i fotboll, men jag var så trött att det inte gick. Somnade fort och sov som en stock tills jag skulle upp och träna klockan nio. Så idag har jag tränat, kastade och sedan blev det explosiv styrka på gymmet. Handlade innan jag åkte hem och nu har jag precis lagat mat och ska hoppa i duschen. Idag blir det att börja jobba klockan 15 och sedan ska jag jobba ända till klockan 9 imorgon bitti. Så jag ska alltså tillbringa min natt på jobbet. Och det kommer säkert bli en update därifrån när vi har lagt alla och jag är själv.

Kram! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0