mitt liv.



Hej! Ni ska inte tro att det är slappt att gå tredje året på samhällsprogrammet!

Just nu har jag, från vänster där uppe; Svenskaprov i skiljetecken Svenska C, engelska där jag ska svara på frågor till en film vi ser (jag kommer inte ihåg ngt!) Engelska C, jag har ett naturkunskapsprov om blodet och nerverna i NaturB
Sen där nere ser ni att jag läser geografiB, och där jag har ett stoooort arbete om Brasilien, och papprena breve hör till mitt projektarbete! Sen läser jag rättskunskapA som ni ser på boken (privatjuridik) och där har vi aaasmycket. Sist men inte minst så har jag även en muntlig redovisning i 15min i engelska C om vietnamkriget.


JAG ÄLSKAR ATT GÅ SAMHÄLL ALLTSÅÅÅÅÅÅE!
Det gör jag faktiskt, men just nu är det jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0