@school

Här sitter jag i en datasal, och har spenderat den senaste halvtimman med att finslipa på min engelskapresentation. Har gjort lite småjuseringar i powerpointen, så nu hoppas jag att allt är med och är rättstavat and so on! Är lite nervös, men också taggad för att få det gjort. Som jag har slitit med detta, så hoppas jag att genererat i ett MVG, hehe!

Idag ska jag ta min andra Twinrixspruta, och sen ska jag träna. Hoppas jag inte bli för öm i lilla armen bara! Sen efter träningen blir det hem och plugga svenska, usch! Men har man prov imorrn så har man.



Kommentarer
Postat av: malin

SV: Min har matt skärm, all text i silver, lila rand (mellan det svarta och vita) och en silvrig sten med lila pärlor :) Typ, hahahaha

2012-02-07 @ 20:17:25
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0