plugg



Kaffet får en att bli pigg så man orkar pluggaa.....



... på projektarbetet!


Jag har nu skrivit min inledning och mejlat till min handledare. Hon arbetar inte längre på skolan, men hon är min handledare ändå. Så vi har mejlkontakt. Jag sitter och arbetar med avhandligen nu, men det går segare än segast vill jag lova er! Har snart skrivit ned svaren på alla frågorna som jag ställt i intervjuer till folk. Sen ska jag lägga mig i min mjuuka goa säng och läsa i boken och se om jag finner svaren på mina frågor i den. Det är nämligen därifrån jag har tagit frågorna, men jag kommer inte ihåg vilka sidor det är. Och det kan vara bra att ha korrekta sidor i ett arbete, ellerhur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0