Lucia 121213

Idag är det lucia, och jag spenderar den på universitetsbiblioteket. Bättre kan man faktiskt ha det.
Jag firar lucia med blandade känslor, då det är idag jag förlorade en nära vän för sju år sen. Lilla Henric, som har det bäst i himlen just nu och frågar alla efter en liten peng som han kan få. Saknar dig. 
 
För mig verkar det som att allt hemskt händer denna ljusets månad... Henric dog 13 december 2007, morfar 22 december 2010 och farfar 23 december 2003. Men det gäller att inte endast sörja, utan att även glädjas åt den tid man haft tillsammans. Så kärlek till er alla, massa kärlek! Det förtjänar ni! Njut av det ni har, för vi vet aldrig när det är försent! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0