121214

Jag har precis gjort klart min organisations uppgift och det känns hur skönt som helst! Nu ska jag bara lämna in den, men jag vill inte lämna ifrån mig den riiiktigt än. Vill ha chansen att ändra på saker, men samitidigt så tycker jag att den är klar. Ja, jag vet inte. Alla som ska lämna in någonting stort vet vad jag menar! 
 
Annars då?
Vaknade tjugo i nio, och klockan nio hade jag klätt mig och gett mig ut på en promme runt Torsby på 1 timma och tjugo minuter. Sedan blev det frulle, och kaffe såklart! Och så harjag pluggat, och det ska jag fortsätta med nu hade jag tänkt. Runt halv fem åker jag till Sunne (vill hinna se mamma och pappa innan jag åker som slutar fyra) och imorgon åker jag och Martin med min räääääzerSkoda ner till Karlstad för att julklappsshoppa! Där kommer även hans mamma vara och förmodligen syster. KUL! Jag längtar, vill köpa mig massa snygga kläder nu alltså! Jag vill ha nyårsklänning och någonting snyggt till julafton också! Har sett vilken klänning jag vill ha, men på Bergvik fanns det bara en storlek för liten (provade den, och det gick inte att få igen den i ryggen) och hoppas klänningen finns på Gina i stan! Annars blir det att beställa, men vet inte med storleken riktigt alltså. 
 
 
PUSS mina finisar! 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Åh tack så hemskt mycket Ida! Du ska veta hur mycket det betyder, du är så snäll och go! Hoppas allt är bra med dig och du är lika glad och pigg som annars! Kramar!

2012-12-17 @ 13:46:45
URL: http://thesimplegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0