jag är tillbaka lite i alla fall


Eftersom datorn är helt tom efter återställningen så bjuder jag på gamla bilder ist! Men jag hoppas att ni står uuuuut. Jag kan blogga igen eftersom den är tillbaka, men mamma ska lämna in den imorgon igen så det är inte så länge. Det är roligare att blogga på datorn än telefonen eftersom allt blir en kompakt massa på telefonen och dessutom kommer det inte med några bilder. Jag vill fortfarande ha en app till Android! Men jag funderar på att byta ut min HTC mot en iPhone så småningom så jag kommer kunna blogga då i alla fall!




Jag är i alla fall inne på sista veckan innan skolan börjar och jag njuter så mycket som jag bara kan av den. Imorgon ska jag träffa Mona som jag inte sett på år och dar, och på kvällen kommer förhoppningsvis Ema hit! Jag sover och läser och tränar lite grann, precis så som det ska vara på en sista vecka. Jag är spänd och förväntansfull inför skolan!

Har även fått mig lägenhet! Inflyttning den första november, en tvåa på Kronoparken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0