Vilken dag!

Idag har det varit en omväldande dag.

Var till tandläkaren idag och fick mig en bettskena som ska göra att min huvudvärk förhoppningsvis blir bättre.
Sedan var jag på en träff med en osteopat som kanske kan göra min rygg bättre, och det hon sa har från och med idag fått mig att sluta med socker, mjöl och så mycket kolhydrater som det går. Kroppen mår bättre och detta kanske kan göra att min rygg blir mycket bättre! När jag kom hem var jag ut och sprang i en halvtimma, var seg idag men det kommer resultera i träningsvärk imorrn!

Nu är det snart DH! Och i pausen ska jag skicka ett mail till osteopaten och fixa mig för att sova. Känner på mig att det kommer bli svårt att sova med någonting nytt i käften! 


Jag och min bettskena

Kommentarer
Postat av: malin

Kan säga såhär, om inte mamma suttit i rummet hade jag grinat fortfarande till DH! Fyfan vad sorgligt :(

2012-04-17 @ 22:04:55
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0