9 april

Hej på er mina vänner!
Jag sitter och skriver i min säng nu, och ska snart sätta mig och skriva på mitt projektarbete, så jag kanske kan bli klar någon gång!

Jag hade en helt awsome kväll med mina fina vänner i Karlstad, dock var det kanske inte som man kanske hade hoppats, men det var helt okej ändå! Som vanligt är det förfesten som är roligast, och så även i detta fallet. Det var ciderflaskor, krukor och byråer som gick sönder. Hopp i soffan och jävla mycket dans alltså! De är awsome!

Igår var jag helt död då vi la oss fyra och vaknade åtta på morgonen = 4 timmars sömn! Sov i bilen hem efter lite pizza å IKEA med mamma och pappa, och sen var älsklingen min här när jag kom. Vi åkte till Sunne seanre, och där somnade jag tidigt. Vi la oss nio för att se ett avsnitt av älsklingens favvoprogram, Top Gear, men jag somnade efter typ 20 min. Sov i 12 timmar, dock är jag inte helt i fas efter 10 timmars sömn  på 48 timmar, men det tar sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0