Den levande litteraturen




Här sitter jag och myser med min fina bok, Den Levande Litteraturen. En svenskabok som innehåller stavfel!! HAHA, hur kasst är inte det då? Men med denna fina bok har jag suttit med sen tre, då jag slutade. Fast gjorde ett litet uppehåll när det var AWKWARD. på MTV. Älskar serien! För kort med endast 25 min på varje avsnitt, och ett nytt varje söndag.

Men anyhow, ska käka, skita, sova med denna bok och dess 26 sidor om grekisk och romersk litteratur tills på torsdag, för då ska vi göra slut! Men då ska jag få två nya älskare. Först ska jag bli expert på Islam med min religionsbok, och sen ska jag bli kemiprofessor med min fina naturkunskapsbok.

Ni förstår hur kul det är att gå på samhäll just nu va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0