amaaazing!

Idag började dagen fett dåligt!

Vaknade upp med träningsvärk överallt, ÖVERAAALLT, förutom i magen. HEJ! Hjälp mig upp ur sängen. Och det var jobbigt att gå upp ur sängen, för jag viiiisste att när jag kom till skolan var det kurvintervaller som gällde! Hej och hå, men det gick. Sen fick det bli styrka för den enda delen där jag inte hade träningsvärk, kaggen!

Hade idrott, där aaaallt gick fel. Innebandy och jag kärlekar inte varandra, at aaaall!

Men sen blev det bättre, roligt folk, kul lektion. Och sen hade jag möte om projektarbetet, är så fett taggad!! Så tjejer i samhälls trean och ettan, och BF trean och ettan, jag vill ha ER hjälp! Kommer kontakta folk för detta. WIHOO!

Nu har jag varit så DUKTIGT!
Först har jag typ gjort klart engelskan, förutom det jag måste fråga läraren. Jag har skickat in min bokrecention, två veckor försent, men ändå. Jag ska nu öva på mitt svenskatal som jag har imorrn. Mamma tyckte att jag var duktig. Hihi.

Sen ärre bara HK kvar.



Nuni! Nu går vi mot ett lov, där det ska pluggas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0