20.12

Det blev som sagt Karlstad idag, drog iväg tidigt tidigt...
Men jag halvsov när vi åkte, så det gick bra.

Vi var till något ställe där man köper saker till våran truck som vi har i Lysvik, och sen åkte vi till Bergvik.
Där shoppade vi lite, men inte så mycket. Jag köpte en julklapp till min syster, annars så blev det inte mycket. Jag och mamma köpte en grå poncho ihop, fast hon betalade och det kommer bli jag som använder den mest, hehe. Men den är bådas, och den är mycket skön kan jag lova! Sen gick vi till Skopunkten för att kolla om de hade några bra balskor, som de hade men jag vet inte med storleken, så de fick vänta. Jag skulle behöva 37½ på Skopunkten, men det finns inte såklart.

 När vi kom ut från affären och skulle gå till Rapido inne på Bergvik för att äta, kom det brandbilar och grejer och åkte förbi. Jag och mamma trodde att det var IKEA som det var brand på, men när vi kom mot ingången på Bergvik visade det vara där det var brandlarm. Så alla stod utanför, så vi bestämde oss för att åka till IKEA för att äta. Så där var vi någon timma, och sen åkte vi hemåt. Det blev ett stopp i Sunne för att säga hej till mormor, och sen bar det iväg till Ingmår, där Jenny och Patrik bor. Fick se finaste Ellen första gången på ett år, och hon var sååååå söt! Fick även se deras nya bebis, Agnes. Ellen och Agnes, sötaste ungarna i alla fall!


Sen blev det hem och träna. Det var gymnasik, och det suger jag på för att vara ärlig, men det var jobbigt, så det var väl bra.


Nu har jag duschat, ätit och kört lite magstryka här hemma för det blev det inte så mycket av idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0