SJU?

Det va som tusan, fick 7 kommentarer på förra inlägget. Då blev jag glad! Fast, det var bara Malooon som va värd.


Nu ska jag snart söööv, som vi säger så fint här i Torsby. I Arvika, hos Malin, säger man söve. Det är inte lika vackert! hihii.


Längtar till fredag (dock inte morgonen)
8.15 - 10.10 - WRITING Engelska B, kursprov. HEJA! Generationer, som jag inte har åsikter om. Har försökt knåpa ihop några nu.
10.10 - 11.35 - BENTRÄNING ♥ (+ kanske käka något)
11.35 - 12.35 - Spanska
12.35 - 14.00 - Körskolan
14.00 - 16.00 - hem, duscha, köra bil.
16.01(!) - tågeeet till Sunnäää. Ska köpa martens godis och sen hem till hjärtat. På kvällen ska vi kanske kolla lite på Sunne, det är ju marten, somsagt.

Saknar min ♥

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv;chokladätande är vad jag ägnar dagarna åt! fick även nyss veta att jag blitt kusin nu äntligen - så det kan ju inte vara annat än awesome! :D

2011-05-04 @ 22:36:58
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv;chokladätande är vad jag ägnar dagarna åt! fick även nyss veta att jag blitt kusin nu äntligen - så det kan ju inte vara annat än awesome! :D

2011-05-04 @ 22:37:18
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: malin

Dock har jag blivit lite mer rikssvensk och säger "sova", hehehehhehehe ;)

2011-05-05 @ 07:25:33
URL: http://genant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0